BELANGRIJKE MEDEDELING - FORUM NIET LANGER ACTIEF

Beste leden, bezoekers,

Het aantal bezoekers aan dit forum is de laatste jaren (maanden) drastisch teruggelopen, tot op een punt waar er nauwelijks nog activiteit is, en eventuele nieuwe vragen ook helemaal niet meer beantwoord worden.
Dit is een tendens die helaas wel vaker gezien wordt de laatste jaren, ook op andere fora. Wereldwijd lopen het aantal bezoekers aan fora terug, en worden er steeds minder en minder reacties geplaatst. De opkomst van social media de laatste jaren is hier waarschijnlijk niet vreemd aan, en veel van deze nieuwe media hebben (gedeeltelijk) de functie van de ooit zo populaire "Bulletin Boards" overgenomen.
Ook onze Guppyclub is ondertussen terug te vinden op Facebook, en stelt gebruikers in staat om via die weg met elkaar te communiceren.

We hebben daarom besloten om het forum niet langer actief te (onder)houden. Vanaf heden is het voor nieuwe bezoekers niet langer mogelijk om te registreren, en reeds bestaande gebruikers kunnen geen nieuwe berichten meer plaatsen of reageren op reeds bestaande onderwerpen.

Wel is er besloten om het forum met inhoud in een "read-only" versie online te houden vermits deze toch nog steeds een hele boel informatie bevat dewelke doorheen de jaren is opgebouwd. Lezen kan dus nog, nieuwe dingen toevoegen niet meer.

Mogelijk evolueert het internet in toekomstige jaren weer terug richting Bulletin Boards, forums, .... we zien dan wel wat we doen. En tot dan zou ik zeggen: welkom op onze Guppyclub groep op Facebook!

Mijn stammen en bakken

Plaats hier al je foto's van je aquariums, vissen, kreeften, garnalen, filters etc.... Enkel foto's die met aquaristiek te maken hebben zijn toegelaten!
Plaats reactie
Jan

Mijn stammen en bakken

Bericht door Jan » vr jan 18, 2013 22:57

Ik zal voor de liefhebbers enkele foto's tonen van mijn bakken en vissen.
Bijlagen
DSC_0047.JPG
Triangel albino volrood.
DSC_0047.JPG (27.47 KiB) 2541 keer bekeken
DSC_0014_03.JPG
Triangel moskou blauw.
DSC_0014_03.JPG (25.11 KiB) 2541 keer bekeken
DSC_0051_01.JPG
Een deel van mijn stelling.
DSC_0051_01.JPG (50.31 KiB) 2541 keer bekeken

scarlet

Re: Mijn stammen en bakken

Bericht door scarlet » vr jan 18, 2013 23:00

heel gaaf! en wat een mooie kweekstelling!
hebbe hebbe hebbe

Jan

Bericht door Jan » vr jan 18, 2013 23:02

Dit is een stukje van mijn stellingen.

scarlet

Bericht door scarlet » vr jan 18, 2013 23:04

hoeveel heb je er dan?
ik was al blij met 4 bakken a 60cm en 2 kleinere baby bakken

Jan