BELANGRIJKE MEDEDELING - FORUM NIET LANGER ACTIEF

Beste leden, bezoekers,

Het aantal bezoekers aan dit forum is de laatste jaren (maanden) drastisch teruggelopen, tot op een punt waar er nauwelijks nog activiteit is, en eventuele nieuwe vragen ook helemaal niet meer beantwoord worden.
Dit is een tendens die helaas wel vaker gezien wordt de laatste jaren, ook op andere fora. Wereldwijd lopen het aantal bezoekers aan fora terug, en worden er steeds minder en minder reacties geplaatst. De opkomst van social media de laatste jaren is hier waarschijnlijk niet vreemd aan, en veel van deze nieuwe media hebben (gedeeltelijk) de functie van de ooit zo populaire "Bulletin Boards" overgenomen.
Ook onze Guppyclub is ondertussen terug te vinden op Facebook, en stelt gebruikers in staat om via die weg met elkaar te communiceren.

We hebben daarom besloten om het forum niet langer actief te (onder)houden. Vanaf heden is het voor nieuwe bezoekers niet langer mogelijk om te registreren, en reeds bestaande gebruikers kunnen geen nieuwe berichten meer plaatsen of reageren op reeds bestaande onderwerpen.

Wel is er besloten om het forum met inhoud in een "read-only" versie online te houden vermits deze toch nog steeds een hele boel informatie bevat dewelke doorheen de jaren is opgebouwd. Lezen kan dus nog, nieuwe dingen toevoegen niet meer.

Mogelijk evolueert het internet in toekomstige jaren weer terug richting Bulletin Boards, forums, .... we zien dan wel wat we doen. En tot dan zou ik zeggen: welkom op onze Guppyclub groep op Facebook!

stenen

Vragen over de inrichting van het aquarium. Filters, pompen, beplanting.....
Plaats reactie
vuurtje

stenen

Bericht door vuurtje » zo aug 31, 2008 19:35

hoi,
ik hen van vakantie een paar mooie stenen meegebracht van de Turkse kust.
Wat moet ik doen voor ik ze in de aquarium doe.
Ze afkoken is dat voldoende.
groetjes

dazzler
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Re: stenen

Bericht door dazzler » zo okt 05, 2008 16:28

Normaal wel ja, even gaarkoken in water ;)
2 Things are universal: Hydrogen and Stupidity

Jefftrack

Bericht door Jefftrack » wo okt 08, 2008 10:31

Wel even kijken of de stenen geen kalk bevatten.

Jeffrey

ronny
GuppyClubLid
GuppyClubLid

Bericht door ronny » wo okt 08, 2008 12:24

kalk kan geen kwaad in aquariums met levendbarende vissen

wouterberden

Bericht door wouterberden » do okt 09, 2008 18:07

das waar kalk kan geen kwaad bij guppen enzo maar het probleem wat je dan sneller hebt is dat je filter veel sneller last krijgt van kalkaanslag binnenin waardoor vervanging sneller gaat moeten gebeuren

Jefftrack

Bericht door Jefftrack » wo okt 15, 2008 13:30

Ook zijn er planten die niet van kalk rijk water houden.....

Jeffrey

Plaats reactie