BELANGRIJKE MEDEDELING - FORUM NIET LANGER ACTIEF

Beste leden, bezoekers,

Het aantal bezoekers aan dit forum is de laatste jaren (maanden) drastisch teruggelopen, tot op een punt waar er nauwelijks nog activiteit is, en eventuele nieuwe vragen ook helemaal niet meer beantwoord worden.
Dit is een tendens die helaas wel vaker gezien wordt de laatste jaren, ook op andere fora. Wereldwijd lopen het aantal bezoekers aan fora terug, en worden er steeds minder en minder reacties geplaatst. De opkomst van social media de laatste jaren is hier waarschijnlijk niet vreemd aan, en veel van deze nieuwe media hebben (gedeeltelijk) de functie van de ooit zo populaire "Bulletin Boards" overgenomen.
Ook onze Guppyclub is ondertussen terug te vinden op Facebook, en stelt gebruikers in staat om via die weg met elkaar te communiceren.

We hebben daarom besloten om het forum niet langer actief te (onder)houden. Vanaf heden is het voor nieuwe bezoekers niet langer mogelijk om te registreren, en reeds bestaande gebruikers kunnen geen nieuwe berichten meer plaatsen of reageren op reeds bestaande onderwerpen.

Wel is er besloten om het forum met inhoud in een "read-only" versie online te houden vermits deze toch nog steeds een hele boel informatie bevat dewelke doorheen de jaren is opgebouwd. Lezen kan dus nog, nieuwe dingen toevoegen niet meer.

Mogelijk evolueert het internet in toekomstige jaren weer terug richting Bulletin Boards, forums, .... we zien dan wel wat we doen. En tot dan zou ik zeggen: welkom op onze Guppyclub groep op Facebook!

mijn nano aquarium superfish qubie 25

Plaats hier al je foto's van je aquariums, vissen, kreeften, garnalen, filters etc.... Enkel foto's die met aquaristiek te maken hebben zijn toegelaten!
Plaats reactie
W!nterAnj@
Guppy Apprentice
Guppy Apprentice

mijn nano aquarium superfish qubie 25

Bericht door W!nterAnj@ » di sep 29, 2015 18:16

dit is dan mijn aquarium geworden. de guppen had ik al, in een gewone vissenkom. vorige week een nanobakkie overgekocht van iemand die er vuurgarnaaltjes in hield. die heb ik er weer in terug gegaan, maar die worden een beetje bang van mijn guppen.... logisch, want die proberen ze op te eten.
misschien geef ik ze beter weg aan iemand die alleen vuurgarnaaltjes heeft... maar ik vind het wel heel leuk om naar ze te kijken.
het stukje kienhout begroeid met mos hoorde al bij de bak. ik vind dat ik er best een leuk geheel van gemaakt heb, maar als ik wat fout gedaan heb, hoor ik dat ook graag hoor.
ik zie dat de foto wat wazig is, maar met mijn mobiel krijg ik hem helaas niet beter.
er zit een filterpompje in, een verwarming, een thermometer en verlichting op een timer die 8 uur brandt.
Bijlagen
nano aquarium 1c.jpg
nano aquarium 1c.jpg (102.46 KiB) 1443 keer bekeken

John M
Guppy Master
Guppy Master

Re: mijn nano aquarium superfish qubie 25

Bericht door John M » di sep 29, 2015 22:27

hallo W!nterAnj@
aquarium ziet er leuk uit zo
om te beginnen geen verkeerde koop
en foto is goed te bekijken hoor ik tel 5 guppen :-D