BELANGRIJKE MEDEDELING - FORUM NIET LANGER ACTIEF

Beste leden, bezoekers,

Het aantal bezoekers aan dit forum is de laatste jaren (maanden) drastisch teruggelopen, tot op een punt waar er nauwelijks nog activiteit is, en eventuele nieuwe vragen ook helemaal niet meer beantwoord worden.
Dit is een tendens die helaas wel vaker gezien wordt de laatste jaren, ook op andere fora. Wereldwijd lopen het aantal bezoekers aan fora terug, en worden er steeds minder en minder reacties geplaatst. De opkomst van social media de laatste jaren is hier waarschijnlijk niet vreemd aan, en veel van deze nieuwe media hebben (gedeeltelijk) de functie van de ooit zo populaire "Bulletin Boards" overgenomen.
Ook onze Guppyclub is ondertussen terug te vinden op Facebook, en stelt gebruikers in staat om via die weg met elkaar te communiceren.

We hebben daarom besloten om het forum niet langer actief te (onder)houden. Vanaf heden is het voor nieuwe bezoekers niet langer mogelijk om te registreren, en reeds bestaande gebruikers kunnen geen nieuwe berichten meer plaatsen of reageren op reeds bestaande onderwerpen.

Wel is er besloten om het forum met inhoud in een "read-only" versie online te houden vermits deze toch nog steeds een hele boel informatie bevat dewelke doorheen de jaren is opgebouwd. Lezen kan dus nog, nieuwe dingen toevoegen niet meer.

Mogelijk evolueert het internet in toekomstige jaren weer terug richting Bulletin Boards, forums, .... we zien dan wel wat we doen. En tot dan zou ik zeggen: welkom op onze Guppyclub groep op Facebook!

Mijn aquariums (nog steeds aan het uitbreiden)

Plaats hier al je foto's van je aquariums, vissen, kreeften, garnalen, filters etc.... Enkel foto's die met aquaristiek te maken hebben zijn toegelaten!
Plaats reactie
guppybox

Mijn aquariums (nog steeds aan het uitbreiden)

Bericht door guppybox » za apr 28, 2012 23:46

1) Juwel Rio 240 (ons "juweeltje" in de woonkamer)

AfbeeldingAfbeelding

2) Juwel Koral 60 (wel al andere filter)

Afbeelding

3) SuperFish Aqua 40 ( met onze eerste endlers)

Afbeelding

4) Verkoopbak

Afbeelding

5) eerste 2 kweekbakjes

Afbeelding

6) Nieuwste aanschaf (spotgoedkoop maar kwaliteit)

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

7) Alles in totaal in de aparte kamer

Afbeelding

In totaal dus 9 gevulde en 1 leeg bakje.

Geef jullie mening maar :-)

Die laatste aangeschaften is nu iets wat ik zelf ook verkoop via m'n leverancier :-).
Dus voortaan verkoop ik zowel guppy's,platy's en molly's ALS OOK aquariums :-).

ihuntudown
GuppyClubLid
GuppyClubLid

Re: Mijn aquariums (nog steeds aan het uitbreiden)

Bericht door ihuntudown » zo apr 29, 2012 18:48

ongelofelijk maar waar, je opstelling, bakken, systemen en plaatsing in je huis lijkt 95% op het onze! enkel onze endlers zitten in een nano en we hebben nog een sluierstaarten bak en een zwaarddrager bak, de rest is iedem, net alsof iemand hier foto's getrokken heeft :shock:

guppybox

Bericht door guppybox » zo apr 29, 2012 20:08

ihuntudown schreef:ongelofelijk maar waar, je opstelling, bakken, systemen en plaatsing in je huis lijkt 95% op het onze! enkel onze endlers zitten in een nano en we hebben nog een sluierstaarten bak en een zwaarddrager bak, de rest is iedem, net alsof iemand hier foto's getrokken heeft :shock:
haha, ja da moet ook just lukken :lol:

guppybox

Bericht door guppybox » do mei 03, 2012 19:10

Niemand anders die een mening heeft? :cry:

silvericathy

Bericht door silvericathy » vr mei 04, 2012 16:53

Mooie aquariums...ben jaloers.. :-D
Zou ook wel zoiets willen hebben, echter een probleempje...
geen plaats en stel dat een grote bak stuk zou gaan dan kunnen we het plafon vervangen aangezien we dan een giga lek krijgen hierin.
Dus moet het van mijn moeder bij mijn 60 cm bak houden :wink:
Is iets voor later in mijn eigen huisje...

owja, ben je trouwens niet bang dat het rek waar ze opstaan een keertje bezwijkt onder het gewicht van vooral die grote bakken?

guppybox

Bericht door guppybox » za mei 05, 2012 20:20

silvericathy schreef: owja, ben je trouwens niet bang dat het rek waar ze opstaan een keertje bezwijkt onder het gewicht van vooral die grote bakken?

Nee hoor. Dit zijn denk ik de zwaarste in hun reeks. Ze zouden 300kg per plank aan.moeten kunnen, daar kom ik niet aan eh :-)

snoesiepoes

Bericht door snoesiepoes » zo jul 29, 2012 22:49

Wel spijtig van al die kweekbakjes in het juweeltje in de woonkamer ... kweekbakjes weg + meer planten, en dan vind ik het perfect :)

scarlet

Bericht door scarlet » vr aug 03, 2012 15:36

heb je je stelling van metaal vast gezet aan de muur? of verstevigd, want ik heb zelf ook zo'n stelling gekocht maar die begon helemaal door te buigen naar voren toen ik er enkel 1 aquarium op zette...

verder ontzettend jaloers! wat heb je het goed voor elkaar!
:-D

Plaats reactie