BELANGRIJKE MEDEDELING - FORUM NIET LANGER ACTIEF

Beste leden, bezoekers,

Het aantal bezoekers aan dit forum is de laatste jaren (maanden) drastisch teruggelopen, tot op een punt waar er nauwelijks nog activiteit is, en eventuele nieuwe vragen ook helemaal niet meer beantwoord worden.
Dit is een tendens die helaas wel vaker gezien wordt de laatste jaren, ook op andere fora. Wereldwijd lopen het aantal bezoekers aan fora terug, en worden er steeds minder en minder reacties geplaatst. De opkomst van social media de laatste jaren is hier waarschijnlijk niet vreemd aan, en veel van deze nieuwe media hebben (gedeeltelijk) de functie van de ooit zo populaire "Bulletin Boards" overgenomen.
Ook onze Guppyclub is ondertussen terug te vinden op Facebook, en stelt gebruikers in staat om via die weg met elkaar te communiceren.

We hebben daarom besloten om het forum niet langer actief te (onder)houden. Vanaf heden is het voor nieuwe bezoekers niet langer mogelijk om te registreren, en reeds bestaande gebruikers kunnen geen nieuwe berichten meer plaatsen of reageren op reeds bestaande onderwerpen.

Wel is er besloten om het forum met inhoud in een "read-only" versie online te houden vermits deze toch nog steeds een hele boel informatie bevat dewelke doorheen de jaren is opgebouwd. Lezen kan dus nog, nieuwe dingen toevoegen niet meer.

Mogelijk evolueert het internet in toekomstige jaren weer terug richting Bulletin Boards, forums, .... we zien dan wel wat we doen. En tot dan zou ik zeggen: welkom op onze Guppyclub groep op Facebook!

endler guppy

Plaats hier al je foto's van je aquariums, vissen, kreeften, garnalen, filters etc.... Enkel foto's die met aquaristiek te maken hebben zijn toegelaten!
Plaats reactie
Sanne

endler guppy

Bericht door Sanne » zo dec 11, 2011 21:10

Ik plaats hier graag een foto van 1 van mijn endlerguppies

Afbeelding

Ik heb nog een aquarium dat ik graag wil opstarten om een andere soort stam guppies in te houden.
De volgende soorten interesseren mij enorm, maar ik zou niet weten hoe ik er aan geraak. Dus wie mij kan helpen is welkom :).

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

aquagup10

Re: endler guppy

Bericht door aquagup10 » do dec 15, 2011 18:56

je hebt prachtige vissen :-D

dazzler
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door dazzler » do dec 15, 2011 23:25

aquagup10 schreef:je hebt prachtige vissen :-D
Ni goe gelezen denk ik, enkel de bovenste foto is een vis van Sanne - de overige zijn vissen die ze graag zou hebben (zijn trouwens allemaal guppen van op tentoonstellingen)
2 Things are universal: Hydrogen and Stupidity

aquagup10

Bericht door aquagup10 » vr dec 16, 2011 13:50

dan zijn het prachtige vissen

Sanne

Bericht door Sanne » vr dec 16, 2011 21:29

Ik heb de foto's inderdaad gepult van de tentoonstellingen.
Maar weet iemand hoe ik aan een nieuwe stam kan geraken? Of heeft iemand nog een triootje?

Jan

Bericht door Jan » za dec 17, 2011 10:44

Ik heb nog wel wat zitten. o.a. blauw moskou.
Kijk ook eens bij aanbod. Wel af te halen in Lanaken.
Grtj Jan

BasZer
Guppy Bachelor
Guppy Bachelor

Bericht door BasZer » ma dec 19, 2011 15:48

op zich interessante vraag van Sanne, stel ik heb een foto gezien (net als Sanne) van een mooie gup. Hoe zouden jullie (de ervaren kwekers) het aanpaken om zo dicht mogelijk een soort gelijk visje te krijgen?

tantelies

Bericht door tantelies » do jan 19, 2012 12:34

Wat een mooie gups waar heb je ze gehaald? ik zou er ook willen.

eddy
GuppyClubLid
GuppyClubLid

Bericht door eddy » do jan 19, 2012 18:49

die sturen een berichtje naar eddy (ik dus) en vragen of ik iemand ken in duitsland, frankrijk of engeland
en mocht ik daar dan komen om te keuren, of ik er kon meebrengen...
:lol:
foto 1: triangel blond japanblauw/rood -> Carl Stewart in Engeland en neen, daar kom ik voorlopig niet voorbij
foto 2: triangel albino halfzwart/blauw -> idem
foto 3: triangel grijs red grass -> tot vorig jaar gekweekt door wouter, maar gestopt wegens omstandigheden en verder moeilijk te vinden (misschien via hermann magoschitz)
foto 4: triangel grijs moskou/blauw -> er zit een goede kweker in frankrijk en ook heike (düren in duitsland) heeft mooie.
8)
eddy
Guppyclub.be = de snelste weg naar de mooiste guppy's ;)

bart
GuppyClubLid
GuppyClubLid

Bericht door bart » do jan 19, 2012 19:16

van die triangel albino halfzwart-blauw heb ik er hier een paar rondzwemmen.
dubbel lijnkweek half zwart rood triangel

Plaats reactie