BELANGRIJKE MEDEDELING - FORUM NIET LANGER ACTIEF

Beste leden, bezoekers,

Het aantal bezoekers aan dit forum is de laatste jaren (maanden) drastisch teruggelopen, tot op een punt waar er nauwelijks nog activiteit is, en eventuele nieuwe vragen ook helemaal niet meer beantwoord worden.
Dit is een tendens die helaas wel vaker gezien wordt de laatste jaren, ook op andere fora. Wereldwijd lopen het aantal bezoekers aan fora terug, en worden er steeds minder en minder reacties geplaatst. De opkomst van social media de laatste jaren is hier waarschijnlijk niet vreemd aan, en veel van deze nieuwe media hebben (gedeeltelijk) de functie van de ooit zo populaire "Bulletin Boards" overgenomen.
Ook onze Guppyclub is ondertussen terug te vinden op Facebook, en stelt gebruikers in staat om via die weg met elkaar te communiceren.

We hebben daarom besloten om het forum niet langer actief te (onder)houden. Vanaf heden is het voor nieuwe bezoekers niet langer mogelijk om te registreren, en reeds bestaande gebruikers kunnen geen nieuwe berichten meer plaatsen of reageren op reeds bestaande onderwerpen.

Wel is er besloten om het forum met inhoud in een "read-only" versie online te houden vermits deze toch nog steeds een hele boel informatie bevat dewelke doorheen de jaren is opgebouwd. Lezen kan dus nog, nieuwe dingen toevoegen niet meer.

Mogelijk evolueert het internet in toekomstige jaren weer terug richting Bulletin Boards, forums, .... we zien dan wel wat we doen. En tot dan zou ik zeggen: welkom op onze Guppyclub groep op Facebook!

het aquarium van Florisn11

Plaats hier al je foto's van je aquariums, vissen, kreeften, garnalen, filters etc.... Enkel foto's die met aquaristiek te maken hebben zijn toegelaten!
Plaats reactie
Florisn11

het aquarium van Florisn11

Bericht door Florisn11 » zo jan 16, 2011 12:43

ik heb een 38L aquarium met verwarming filter en lamp
ik heb 1 prachtig mannetje 3 drie mooie vrouwtjes en 4 chinese danio's wat perfect samen gaat !
Afbeelding
Dit is mijn Aquarium maar hij is vernieuwd foto is van gisteren en had vandaag opknapbeurd gegeven !

Afbeelding
groepsfoto van de guppen ;) :lol:

mcb1996

Re: het aquarium van Florisn11

Bericht door mcb1996 » di jan 18, 2011 16:16

Slecht ingericht

IceCold_Chick

Bericht door IceCold_Chick » di jan 18, 2011 22:11

Ja... inrichting is niet juist.... denderend :)

mcb1996

Bericht door mcb1996 » wo jan 19, 2011 9:23

Floris,
Richt je aquarium is goed in, dat is voor de vissen ook veel beter.

-Haal al de troep die op de bodem licht er uit en maak is een mooie bodem van aquarium steentjes.
-Monteer het filter vast op de ruit met zuignappen.
-Monteer het verwarmingselement vast met zuignappen.

Als je dit allemaal doet en vooral de troep van de bodem afhaalt dan is je aquarium veel mooier en veel beter voor je vissen.
Laatst gewijzigd door mcb1996 op vr feb 11, 2011 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.

IceCold_Chick

Bericht door IceCold_Chick » wo jan 19, 2011 14:04

Mooi gezegd Mcb1996.

Florisn11, Mss is dit wel mooi in jouw ogen. Maar voor de vissen trekt het op nix.

Luister naar Mcb1996 en doe eens een poging.

Je zult het verschil al snel merken :)

Grtjes,

Ice

deniz1995

Bericht door deniz1995 » wo jan 19, 2011 15:37

Ik ben het ook met je eens mcb1996!
veel beter voor de vissen als het mooi opgeruimd is :-D

Plaats reactie