BELANGRIJKE MEDEDELING - FORUM NIET LANGER ACTIEF

Beste leden, bezoekers,

Het aantal bezoekers aan dit forum is de laatste jaren (maanden) drastisch teruggelopen, tot op een punt waar er nauwelijks nog activiteit is, en eventuele nieuwe vragen ook helemaal niet meer beantwoord worden.
Dit is een tendens die helaas wel vaker gezien wordt de laatste jaren, ook op andere fora. Wereldwijd lopen het aantal bezoekers aan fora terug, en worden er steeds minder en minder reacties geplaatst. De opkomst van social media de laatste jaren is hier waarschijnlijk niet vreemd aan, en veel van deze nieuwe media hebben (gedeeltelijk) de functie van de ooit zo populaire "Bulletin Boards" overgenomen.
Ook onze Guppyclub is ondertussen terug te vinden op Facebook, en stelt gebruikers in staat om via die weg met elkaar te communiceren.

We hebben daarom besloten om het forum niet langer actief te (onder)houden. Vanaf heden is het voor nieuwe bezoekers niet langer mogelijk om te registreren, en reeds bestaande gebruikers kunnen geen nieuwe berichten meer plaatsen of reageren op reeds bestaande onderwerpen.

Wel is er besloten om het forum met inhoud in een "read-only" versie online te houden vermits deze toch nog steeds een hele boel informatie bevat dewelke doorheen de jaren is opgebouwd. Lezen kan dus nog, nieuwe dingen toevoegen niet meer.

Mogelijk evolueert het internet in toekomstige jaren weer terug richting Bulletin Boards, forums, .... we zien dan wel wat we doen. En tot dan zou ik zeggen: welkom op onze Guppyclub groep op Facebook!

Mijn Rio 300 (ZA biotoop in wording)

Plaats hier al je foto's van je aquariums, vissen, kreeften, garnalen, filters etc.... Enkel foto's die met aquaristiek te maken hebben zijn toegelaten!
Plaats reactie
Stormcrow

Mijn Rio 300 (ZA biotoop in wording)

Bericht door Stormcrow » wo dec 23, 2009 11:08

Bij deze een paar fotootjes van mijn net opgestarte Rio 300.
Deze bak heb ik aan een mooie prijs kunnen opkopen van Descalle van op het forum hier, en dan bij hem gaan ophalen... Na wat gesleur en getrek de bak in mijn appartement binnengekregen, en dan kon de fun beginnen -_-

Ik heb deze voorzien van een buitenfilter (sera fil bioactive + uv) aangezien ik de interne niet krachtig genoeg vond, enkel de darmen van de uitlaat moet ik nog wegwerken.
Hou ook geen rekening met de grote kei op het rechtse stuk hout, het stuk hout drijft nog :)
De enige planten die niet passen bij mijn aanstaande ZA biotoop zijn de javavarens op het hout en een paar kleine mosbollen, maar het past allemaal goed bij het geheel.

Eindelijk heb ik ook een grote bak, en het is er een die op vlak van maten en inrichting voldoet aan mijn wensen en ook aan de eisen van de vissen.
Er is altijd plaats voor verbetering, maar ik ben al heel gelukkig met het resultaat hoe het nu is :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Descalle

Re: Mijn Rio 300 (ZA biotoop in wording)

Bericht door Descalle » wo dec 23, 2009 14:25

Amai, sjieke dinges ;-)

En je weet het hé voor je met de bezetting van vis begint,LANG genoeg laten indraaien ! !

Succes verder ermee.
Greetzzz
Pascal

Stormcrow

Bericht door Stormcrow » wo dec 23, 2009 17:03

Hey pascal!
Nogmaals bedankt voor de mooi geprijsde bak!
Jaja, lang genoeg wachten voor de vissen, ik weet het :P
Ik hoop dat ik tegen de 9e of 10e januari mijn visjes kan gaan halen :)

TheMechanix

Bericht door TheMechanix » wo apr 14, 2010 23:33

amai hoe lang moet ge dat dan laten draaien zonder vissen?

sommige zeggen dan weer dat ge er meteen vissen bij moet zetten voor de bemesting van de planten... :?

mcb1996

Bericht door mcb1996 » ma feb 14, 2011 20:02

Ziet er goed uit!!!

Pieter

Bericht door Pieter » za feb 19, 2011 15:26

Wat komt er in van vissen?
Schitterend "bakje" ;-)

Rani

Bericht door Rani » vr jul 01, 2011 20:45

Je moet een bak 3 weken laten indraaien zodat je zeker weet dat de ntrietpiek geweest is :)

Simon
Guppy Master
Guppy Master

Bericht door Simon » zo okt 09, 2011 15:50

heel mooi :)

Plaats reactie