BELANGRIJKE MEDEDELING - FORUM NIET LANGER ACTIEF

Beste leden, bezoekers,

Het aantal bezoekers aan dit forum is de laatste jaren (maanden) drastisch teruggelopen, tot op een punt waar er nauwelijks nog activiteit is, en eventuele nieuwe vragen ook helemaal niet meer beantwoord worden.
Dit is een tendens die helaas wel vaker gezien wordt de laatste jaren, ook op andere fora. Wereldwijd lopen het aantal bezoekers aan fora terug, en worden er steeds minder en minder reacties geplaatst. De opkomst van social media de laatste jaren is hier waarschijnlijk niet vreemd aan, en veel van deze nieuwe media hebben (gedeeltelijk) de functie van de ooit zo populaire "Bulletin Boards" overgenomen.
Ook onze Guppyclub is ondertussen terug te vinden op Facebook, en stelt gebruikers in staat om via die weg met elkaar te communiceren.

We hebben daarom besloten om het forum niet langer actief te (onder)houden. Vanaf heden is het voor nieuwe bezoekers niet langer mogelijk om te registreren, en reeds bestaande gebruikers kunnen geen nieuwe berichten meer plaatsen of reageren op reeds bestaande onderwerpen.

Wel is er besloten om het forum met inhoud in een "read-only" versie online te houden vermits deze toch nog steeds een hele boel informatie bevat dewelke doorheen de jaren is opgebouwd. Lezen kan dus nog, nieuwe dingen toevoegen niet meer.

Mogelijk evolueert het internet in toekomstige jaren weer terug richting Bulletin Boards, forums, .... we zien dan wel wat we doen. En tot dan zou ik zeggen: welkom op onze Guppyclub groep op Facebook!

Nakweek van L015

Plaats hier al je foto's van je aquariums, vissen, kreeften, garnalen, filters etc.... Enkel foto's die met aquaristiek te maken hebben zijn toegelaten!
Plaats reactie
sterbai

Nakweek van L015

Bericht door sterbai » ma apr 27, 2009 19:40

enkele dagen geleden larfjes van de L015 gevonden...
Afbeelding

Om je een idee te geven hoe groot ze wel zijn plaats ik er enkele eitjes van een ancistrus bij...

Afbeelding

Nu maar hopen dat de vader er nog een deel in zijn kweekbuis heeft zitten.... :wink:

de L015 één dag later....en omdat bewegende beelden toch iets meer zeggen plaats ik hier een filmpje

enkele dagen later...tijd voor een nieuw filmpje...

Veel kijkgenot...

Afbeelding

Nog eens 36 uur later....

Veel kijkgenot!!!

Afbeelding

Dag 6... het groepje is nu wat groter, en ondertussen ook uit het potje gezwommen, ze zitten nu in het hangbakje en wachten daar op broers en zusjes die nog bij de pa in de buis zitten. :D

Veel kijkgenot... :wink:

Afbeelding

Miljoenenvis
Guppy Wizard
Guppy Wizard

Re: Nakweek van L015

Bericht door Miljoenenvis » ma apr 27, 2009 19:47

De links werken niet bij mij ..
Ik krijg de pagina wel open maar als die dan gedaan heeft met laden komt het filmpje niet ..

Grtjes ; Danilo

°=>° Rondstaart Pink - Moskou °<=°

sterbai

Bericht door sterbai » ma apr 27, 2009 20:00

Ik ga eens kijken wat er juist scheelt, mogelijk zijn er serverproblemen daar waar de filmpjes staan en is het maar tijdelijk (dat hoop ik toch) :(

toverbal11

Bericht door toverbal11 » di apr 28, 2009 10:36

Hier t zelfde helaas...

sterbai

Bericht door sterbai » di apr 28, 2009 10:45

ze komen er terug aan, er zijn er al enkele die het terug doen... :lol:

Babygup
GuppyClubLid
GuppyClubLid

Bericht door Babygup » di apr 28, 2009 11:48

Mooi om te zien. Is wel wat raar om die te zien rond zwemmen met hun dooierzak, maar door deze dooierzak groeien ze toch wel goed hoor ;)

mvg
------ NIEUW ------
Guppyclub - West, een dochterclub van Guppyclub België
Doel: ook de mensen in het westen van België samenbrengen en helpen

Zie de site: http://guppyclub.be/guppyclubwest

sterbai

Bericht door sterbai » di apr 28, 2009 18:25

Hier het filmpje van dag 7

Afbeelding

vandaag was er ook een larfje dood, waarschijnlijk ééntje wat ik heb geholpen uit het ei te komen enkele dagen geleden....

Afbeelding

toverbal11

Bericht door toverbal11 » di apr 28, 2009 20:51

Ziet er idd apart uit! Leuk om te zien!

Miljoenenvis
Guppy Wizard
Guppy Wizard

Bericht door Miljoenenvis » wo apr 29, 2009 6:57

Die longfins ancistrussen die op een ander filmpje staan zijn echt zéér mooi !

Grtjes , Danilo

°=>° Rondstaart Pink - Moskou °<=°

sterbai

Bericht door sterbai » wo apr 29, 2009 18:46

Filmpje van dag 8...

Veel kijkgenot, op het einde staan er nog larfjes op van de corydoras black :wink:

Afbeelding

Simon
Guppy Master
Guppy Master

Bericht door Simon » wo jun 17, 2009 3:30

Mooie filmpjes :)

Plaats reactie