BELANGRIJKE MEDEDELING - FORUM NIET LANGER ACTIEF

Beste leden, bezoekers,

Het aantal bezoekers aan dit forum is de laatste jaren (maanden) drastisch teruggelopen, tot op een punt waar er nauwelijks nog activiteit is, en eventuele nieuwe vragen ook helemaal niet meer beantwoord worden.
Dit is een tendens die helaas wel vaker gezien wordt de laatste jaren, ook op andere fora. Wereldwijd lopen het aantal bezoekers aan fora terug, en worden er steeds minder en minder reacties geplaatst. De opkomst van social media de laatste jaren is hier waarschijnlijk niet vreemd aan, en veel van deze nieuwe media hebben (gedeeltelijk) de functie van de ooit zo populaire "Bulletin Boards" overgenomen.
Ook onze Guppyclub is ondertussen terug te vinden op Facebook, en stelt gebruikers in staat om via die weg met elkaar te communiceren.

We hebben daarom besloten om het forum niet langer actief te (onder)houden. Vanaf heden is het voor nieuwe bezoekers niet langer mogelijk om te registreren, en reeds bestaande gebruikers kunnen geen nieuwe berichten meer plaatsen of reageren op reeds bestaande onderwerpen.

Wel is er besloten om het forum met inhoud in een "read-only" versie online te houden vermits deze toch nog steeds een hele boel informatie bevat dewelke doorheen de jaren is opgebouwd. Lezen kan dus nog, nieuwe dingen toevoegen niet meer.

Mogelijk evolueert het internet in toekomstige jaren weer terug richting Bulletin Boards, forums, .... we zien dan wel wat we doen. En tot dan zou ik zeggen: welkom op onze Guppyclub groep op Facebook!

Pics vanuit m'n kweekkamer

Plaats hier al je foto's van je aquariums, vissen, kreeften, garnalen, filters etc.... Enkel foto's die met aquaristiek te maken hebben zijn toegelaten!
Plaats reactie
wimd1145

Pics vanuit m'n kweekkamer

Bericht door wimd1145 » za mar 07, 2009 15:24

Enkel foto's om m'n kweekruimte in de kelder voor te stellen.
De ruimte is ongeveer 2.5m bij 5m.

Afbeelding

In meest linkse bak ga ik een poging wagen om mooie gupjes te kweken.
Momenteel zit daar een trio dat ik gekregen heb van Eddy, waarvoor nogmaals bedankt, rode triangel

Afbeelding

Deze bak gebruik om wat valesneria en crypto's te kweken en doet ook gebruik als uitzwembak.
Momenteel zitten er nog 2 sleutelgatcichliden en een paar ancistrus sp. in.

Afbeelding

Afbeelding

Hierin heb ik apistogramma's gekweekt gehad, maar omdat het moeilijk is om goede kweekkoppels te vinden ga ik hier even mee stoppen.
Nu zitten hier 2 trio's in die ook van bij Eddy komen, de benaming ben ik effe kwijt, er zitten ook een hoop garnaaltjes in.

Afbeelding

Dit is mijn Tanganika-kweekbakje met neolamprolugus Multifasciatus, een slakkehuisbewoner.

Afbeelding

Afbeelding

de groeten

Christophe

Re: Pics vanuit m'n kweekkamer

Bericht door Christophe » zo mar 08, 2009 10:25

Ziet er goed uit!
Nog veel ruimte om uit te breiden :D !

Grtz

wimd1145

Bericht door wimd1145 » zo mar 08, 2009 11:17

Er is idd nog plaats over.
En aan bakken ook geen tekort, er staan nog 2 meter-bakken in de garage :)

wood-butcher
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door wood-butcher » ma mar 09, 2009 2:07

Als je de guppen hun gang laat gaan zullen je bakken toch vrij snel vol zitten. :P

Grtz.
Guppy Addict

wimd1145

Bericht door wimd1145 » ma mar 09, 2009 11:05

Die meter-bakken gaan idd snel in gebruik worden genomen. :D
De eerste jongen zwemmen al rond.
Gelukkig had ik nog slootinfusie staan om ze de eerste week te kunnen voeren.
Vrijdag een ent-portie microwormpjes gekregen, maar dat is nog niet goed.

Plaats reactie