BELANGRIJKE MEDEDELING - FORUM NIET LANGER ACTIEF

Beste leden, bezoekers,

Het aantal bezoekers aan dit forum is de laatste jaren (maanden) drastisch teruggelopen, tot op een punt waar er nauwelijks nog activiteit is, en eventuele nieuwe vragen ook helemaal niet meer beantwoord worden.
Dit is een tendens die helaas wel vaker gezien wordt de laatste jaren, ook op andere fora. Wereldwijd lopen het aantal bezoekers aan fora terug, en worden er steeds minder en minder reacties geplaatst. De opkomst van social media de laatste jaren is hier waarschijnlijk niet vreemd aan, en veel van deze nieuwe media hebben (gedeeltelijk) de functie van de ooit zo populaire "Bulletin Boards" overgenomen.
Ook onze Guppyclub is ondertussen terug te vinden op Facebook, en stelt gebruikers in staat om via die weg met elkaar te communiceren.

We hebben daarom besloten om het forum niet langer actief te (onder)houden. Vanaf heden is het voor nieuwe bezoekers niet langer mogelijk om te registreren, en reeds bestaande gebruikers kunnen geen nieuwe berichten meer plaatsen of reageren op reeds bestaande onderwerpen.

Wel is er besloten om het forum met inhoud in een "read-only" versie online te houden vermits deze toch nog steeds een hele boel informatie bevat dewelke doorheen de jaren is opgebouwd. Lezen kan dus nog, nieuwe dingen toevoegen niet meer.

Mogelijk evolueert het internet in toekomstige jaren weer terug richting Bulletin Boards, forums, .... we zien dan wel wat we doen. En tot dan zou ik zeggen: welkom op onze Guppyclub groep op Facebook!

ingevroren watervlooien

Vragen specifiek omtrend de voeding van de guppy, het bereiden van voeding, voedingsmethodes,....
Plaats reactie
Carine

ingevroren watervlooien

Bericht door Carine » di okt 09, 2007 12:22

ik heb diepvries watervlooien.
Als ik deze voer aan mijn volwassen guppy's, willen ze deze niet eten, de smeerlapkes!
Zijn deze te groot voor een gup of is het iets anders?
Weet iemand raad?

wood-butcher
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door wood-butcher » di okt 09, 2007 12:47

Mijn guppen eten heel graag ingevroren watervlooien.

Grtz.
Guppy Addict

eddy
GuppyClubLid
GuppyClubLid

Bericht door eddy » di okt 09, 2007 13:02

mijn verwende stinkers willen helemaal niks ingevroren... :cry:
Guppyclub.be = de snelste weg naar de mooiste guppy's ;)

Carine

Bericht door Carine » di okt 09, 2007 13:27

Ach zo, de beestjes krijgen capsônes...
Tja, sommige willen zelfs niet de rode ingevroren muggenlarven...
Ik dacht al dat er iets mis was met de kwaliteit van het ingevroren voer.

Descalle

Bericht door Descalle » do okt 11, 2007 9:20

Met ingevroren watervlooien hebben mijn verwende stinkers, om het met de woorden van Eddy te zeggen ;-), ook moeite......... maar diepvries bosmieden,cylops,zwarte en rode muggelarven daarentegen die worden hartelijk naar binnen gespeeld !

greetzzzz

kristofdb

Re: ingevroren watervlooien

Bericht door kristofdb » di jan 13, 2009 0:06

Meestal geef ik zelf droogvoer (fijne vlokjes genaamd 'TetraGuppy' waarop staat dat ze de prachtige kleuren en vitaliteit bevorderen) die ze wel verkiezen boven de korreltjes die ik ze de eerste maand gaf. In mijn vriezer liggen wel diepgevroren muggelarven die ik nog maar twee keer gegeven heb. Die porties zijn wel wat te groot en ik ontzie het ook altijd om het vocht te scheiden voordat ik de larven toedien :/

johan

Re: ingevroren watervlooien

Bericht door johan » di jan 27, 2009 21:30

de varkens hier eten echt alles...
zelfs van de komkommer of de erwten die ik voor de pleco en de cory's in de uitzwemmers voer soms kunnen ze niet afblijven... lol

Plaats reactie