BELANGRIJKE MEDEDELING - FORUM NIET LANGER ACTIEF

Beste leden, bezoekers,

Het aantal bezoekers aan dit forum is de laatste jaren (maanden) drastisch teruggelopen, tot op een punt waar er nauwelijks nog activiteit is, en eventuele nieuwe vragen ook helemaal niet meer beantwoord worden.
Dit is een tendens die helaas wel vaker gezien wordt de laatste jaren, ook op andere fora. Wereldwijd lopen het aantal bezoekers aan fora terug, en worden er steeds minder en minder reacties geplaatst. De opkomst van social media de laatste jaren is hier waarschijnlijk niet vreemd aan, en veel van deze nieuwe media hebben (gedeeltelijk) de functie van de ooit zo populaire "Bulletin Boards" overgenomen.
Ook onze Guppyclub is ondertussen terug te vinden op Facebook, en stelt gebruikers in staat om via die weg met elkaar te communiceren.

We hebben daarom besloten om het forum niet langer actief te (onder)houden. Vanaf heden is het voor nieuwe bezoekers niet langer mogelijk om te registreren, en reeds bestaande gebruikers kunnen geen nieuwe berichten meer plaatsen of reageren op reeds bestaande onderwerpen.

Wel is er besloten om het forum met inhoud in een "read-only" versie online te houden vermits deze toch nog steeds een hele boel informatie bevat dewelke doorheen de jaren is opgebouwd. Lezen kan dus nog, nieuwe dingen toevoegen niet meer.

Mogelijk evolueert het internet in toekomstige jaren weer terug richting Bulletin Boards, forums, .... we zien dan wel wat we doen. En tot dan zou ik zeggen: welkom op onze Guppyclub groep op Facebook!

artemia??

Vragen specifiek omtrend de voeding van de guppy, het bereiden van voeding, voedingsmethodes,....
Plaats reactie
elke sinnaeve

artemia??

Bericht door elke sinnaeve » ma mar 02, 2009 17:45

hey iedereen,

Ik heb gelezen dat artemia goed is voor babyguppies .
Ik wist niet wat dat was dus bij google afbeeldingen typte ik het in.
Ik zie dat het een soort beest is, en de vraag is waar kun je dit kopen?
En wat moet je er mee doen ?
Wie er iets van weet geef me alsjeblieft informatie want ik weet er helemaal niet van :x :oops:

groetjes Elke

Miljoenenvis
Guppy Wizard
Guppy Wizard

Re: artemia??

Bericht door Miljoenenvis » ma mar 02, 2009 18:05

Artemia zijn Pekelkreeftjes , dit zijn zout water kreeftjes die men in pet-flessen laat uitkomen dmv ze te beluchten .

Op onze site bij de artikels heeft Eddy een heel mooi verslag opgesteld waarin hij alles stap voor stap uitlegd .. " Artemia kweken is simpel " .. Heel handig in jouw geval .. :D

http://guppyclub.be/

Grtjes , en veel succes , Danilo

°=>° Rondstaart Pink - Moskou °<=°

elke sinnaeve

Bericht door elke sinnaeve » ma mar 02, 2009 18:14

hey,

alvast bedankt danilo!!
Maar nog een vraag:
als ik dan die soort kreeftjes heb hoe moet ik die dan voeren aan babyguppies :?:
groetjes elke

dazzler
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door dazzler » ma mar 02, 2009 21:09

lees het artikel maar eens goed waar Danilo naar verwijst

(rechtstreekse link: http://www.guppyclub.be/nl/artikels/artemia.html )

eens je uitgekomen artemia afgespoeld is, gewoon voederen zoals met elk voedsel...
2 Things are universal: Hydrogen and Stupidity

Miljoenenvis
Guppy Wizard
Guppy Wizard

Bericht door Miljoenenvis » ma mar 02, 2009 22:19

Als je alles doet zoals Eddy het doet in zijn verslag is het perfect .

Je laat je uitgekomen artemia uit de fles komen en vangt hem dan op in een artemia zeefje , eventjes onder de kraan spoelen en met een lepeltje aan je guppy's voederen ..

Ziezo , niet meer dan dat ,, Grtjes ,, Danilo

elke sinnaeve

Bericht door elke sinnaeve » di mar 03, 2009 21:11

hey

alvast bedankt
maar ik ben nog maar 11 jaar en mijn broer helpt me hiermee maar we weten allebij niet waar je artemia kunt kopen ???

kan je dat vinder in een winkel of alleen bij kwekers

groetjes elke

tgvke
GuppyClubLid
GuppyClubLid
Contacteer:

Bericht door tgvke » wo mar 04, 2009 1:58

vind je in de aquarium winkels...
m,v,g
-bovenzwaard filigraan Grijs
-bovenzwaard filigraan blond
-bovenzwaard filigraan goud
-bovenzwaard filigraan crème

Miljoenenvis
Guppy Wizard
Guppy Wizard

Bericht door Miljoenenvis » wo mar 04, 2009 7:39

Ja maar heel belangrijk !!... Bespaar hier niet op !! ,, koop een degelijk merk en niet de goedkoopste die je vindt .. die zal ook minder uitgekomen eitjes geven dan één die ietsjes duurder is .

elke sinnaeve

Bericht door elke sinnaeve » wo mar 04, 2009 17:20

hey,

oke bedankt nu klan ik verder.

groetjes :D

Plaats reactie