BELANGRIJKE MEDEDELING - FORUM NIET LANGER ACTIEF

Beste leden, bezoekers,

Het aantal bezoekers aan dit forum is de laatste jaren (maanden) drastisch teruggelopen, tot op een punt waar er nauwelijks nog activiteit is, en eventuele nieuwe vragen ook helemaal niet meer beantwoord worden.
Dit is een tendens die helaas wel vaker gezien wordt de laatste jaren, ook op andere fora. Wereldwijd lopen het aantal bezoekers aan fora terug, en worden er steeds minder en minder reacties geplaatst. De opkomst van social media de laatste jaren is hier waarschijnlijk niet vreemd aan, en veel van deze nieuwe media hebben (gedeeltelijk) de functie van de ooit zo populaire "Bulletin Boards" overgenomen.
Ook onze Guppyclub is ondertussen terug te vinden op Facebook, en stelt gebruikers in staat om via die weg met elkaar te communiceren.

We hebben daarom besloten om het forum niet langer actief te (onder)houden. Vanaf heden is het voor nieuwe bezoekers niet langer mogelijk om te registreren, en reeds bestaande gebruikers kunnen geen nieuwe berichten meer plaatsen of reageren op reeds bestaande onderwerpen.

Wel is er besloten om het forum met inhoud in een "read-only" versie online te houden vermits deze toch nog steeds een hele boel informatie bevat dewelke doorheen de jaren is opgebouwd. Lezen kan dus nog, nieuwe dingen toevoegen niet meer.

Mogelijk evolueert het internet in toekomstige jaren weer terug richting Bulletin Boards, forums, .... we zien dan wel wat we doen. En tot dan zou ik zeggen: welkom op onze Guppyclub groep op Facebook!

We gaan verhuizen!!

Hier worden de laatste nieuwtjes geplaatst. Ook de algemene regels zijn hier te vinden, en als je opmerkingen, suggesties of feedback wilt geven over de site kan dat ook hier.
Gesloten
dazzler
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

We gaan verhuizen!!

Bericht door dazzler » zo mar 18, 2007 16:46

EDIT 3 APRIL 2007:

Zonet is het forum ook overgezet naar de nieuwe server bij onze nieuwe provider. Hierdoor zal u opnieuw moeten aanloggen met uw gebruikersnaam en paswoord.

Afgelopen weekend hebben we besloten om de website van de club te verhuizen naar een nieuwe provider, nieuwe servers..... Zo hopen we enerzijds in de toekomst minder problemen te hebben en anderzijds geeft het ons wat extra ademruimte voor een nieuwe project waar we achter de schermen al mee van start zijn gegaan.

Natuurlijk brengt het overzetten van een website, forum, chat,.... wel de nodige planning en logistieke voorbereidingen met zich mee, en hoewel we proberen om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen, kan het natuurlijk altijd voorvallen dat de site korte onderbrekingen kent, of dat er toch ergens iets misloopt waardoor bepaalde onderdelen niet werken.

Uiteraard proberen we deze zoveel mogelijk te beperken - maar als jullie merken dat de site toch even niet bereikbaar is, niet gepanikeerd! We zijn er aan bezig!!

Groetjes, Eddy & Dennis
2 Things are universal: Hydrogen and Stupidity

dazzler
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door dazzler » di apr 03, 2007 10:55

Forum is verhuist!

Christophe

Bericht door Christophe » di apr 03, 2007 12:25

Joepie, nu is er meer plaats enzo..., nog veel succes met de nieuwe server.
Ik had gemerkt dat ik er niet opkon tijdelijk.
:D :D :!:
Bedankt Dennis en Eddy.
Laatst gewijzigd door Christophe op di apr 03, 2007 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.

eddy
GuppyClubLid
GuppyClubLid

Bericht door eddy » di apr 03, 2007 21:31

op deze plek zou ik dennis HEEL HARD WILLEN BEDANKEN voor al het werk dat hij verricht heeft om de verhuis van onze website in goeie banen te leiden !!!
Dazz, bedankt !!!!
:wink:
Guppyclub.be = de snelste weg naar de mooiste guppy's ;)

AquaTon
GuppyClubLid
GuppyClubLid

Bericht door AquaTon » di apr 03, 2007 23:11

Dennis van mijn kant ook bedankt, maar Eddy jij ook bedankt, want zoals ik gemerkt heb zijn jullie beide de drijfveren van guppyclub be, ik ben pas lid, maar dat is mij niet voorbij gegaan, verder nog veel succes met het forum

Vriendelijke groet aan beide.

AquaTon
DINSDAGAVOND CHATAVOND vanaf 20 UUR...............KOM JE OOK..?????

wood-butcher
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door wood-butcher » wo apr 04, 2007 12:23

Dan hebt ge weeral goed werk geleverd Dennis, merci :!:

Hopenlijk vanaf nu geen problemen meer met de site.

Grtz.
Guppy Addict

dazzler
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door dazzler » do apr 05, 2007 15:06

Ton,

je doet mij teveel eer aan ;) Ik beschouw al onze actieve leden als drijvende krachten achter deze club, want zonder leden is er geen club!

En nu allemaal goed genieten van onze website!!

eddy
GuppyClubLid
GuppyClubLid

Bericht door eddy » do apr 05, 2007 20:23

:oops:
en mij doe je blozen, ton ...
maar dennis heeft gelijk: er is in onze club een toffe groep leden actief, die elk op hun manier een steentje bijdragen tot het welslagen van onze guppyclub ...
:wink:
Guppyclub.be = de snelste weg naar de mooiste guppy's ;)

Gesloten