BELANGRIJKE MEDEDELING - FORUM NIET LANGER ACTIEF

Beste leden, bezoekers,

Het aantal bezoekers aan dit forum is de laatste jaren (maanden) drastisch teruggelopen, tot op een punt waar er nauwelijks nog activiteit is, en eventuele nieuwe vragen ook helemaal niet meer beantwoord worden.
Dit is een tendens die helaas wel vaker gezien wordt de laatste jaren, ook op andere fora. Wereldwijd lopen het aantal bezoekers aan fora terug, en worden er steeds minder en minder reacties geplaatst. De opkomst van social media de laatste jaren is hier waarschijnlijk niet vreemd aan, en veel van deze nieuwe media hebben (gedeeltelijk) de functie van de ooit zo populaire "Bulletin Boards" overgenomen.
Ook onze Guppyclub is ondertussen terug te vinden op Facebook, en stelt gebruikers in staat om via die weg met elkaar te communiceren.

We hebben daarom besloten om het forum niet langer actief te (onder)houden. Vanaf heden is het voor nieuwe bezoekers niet langer mogelijk om te registreren, en reeds bestaande gebruikers kunnen geen nieuwe berichten meer plaatsen of reageren op reeds bestaande onderwerpen.

Wel is er besloten om het forum met inhoud in een "read-only" versie online te houden vermits deze toch nog steeds een hele boel informatie bevat dewelke doorheen de jaren is opgebouwd. Lezen kan dus nog, nieuwe dingen toevoegen niet meer.

Mogelijk evolueert het internet in toekomstige jaren weer terug richting Bulletin Boards, forums, .... we zien dan wel wat we doen. En tot dan zou ik zeggen: welkom op onze Guppyclub groep op Facebook!

Zijn hier nog meer mensen uit Zuid-Limburg

Hier kan je over van alles en nog wat praten, gewoon gezellig tooghangen zeg maar!
Plaats reactie
silvericathy

Zijn hier nog meer mensen uit Zuid-Limburg

Bericht door silvericathy » vr mei 04, 2012 15:40

Hallo,

Ik vroeg me af, zijn er op dit forum nog meer mensen uit Zuid-Limburg?
Zelf woon ik in Maastricht :-D

Jan

Re: Zijn hier nog meer mensen uit Zuid-Limburg

Bericht door Jan » vr mei 04, 2012 19:59

Je vind hier liefhebbers/kwekers van schowguppen uit Geleen,Lanaken, Kinrooi, Hasselt en waarschijnlijk vergeet ik er nog van uit de buurt. Maastricht is niet ver van Lanaken dus kun je ons misschien eens bezoeken op onze tentoonstelling 8 en 9 september 2012 op de kinderboerderij in Lanaken.

Mvg Jan

guppybox

Bericht door guppybox » za mei 05, 2012 20:28

piep , hier ook een gupfanaat uit Ham.

silvericathy

Bericht door silvericathy » zo mei 06, 2012 11:26

Dat lijkt me erg leuk Jan, heb even gegoogled kan het kloppen dat het de Neerharenweg is in lanaken? En wat kost de entree?

Jan

Bericht door Jan » zo mei 06, 2012 16:08

Dat is inderdaad de neerharenweg. De entré zal waarschijnlijk 2€ zijn maar ligt nog niet vast.
We zijn volop alles aan het plannen. Meer info krijg je nog via deze site als we klaar zijn met de voorbereidingen.
Grtj

silvericathy

Bericht door silvericathy » ma mei 07, 2012 11:41

Lijkt me leuk om eens te komen, zal kijken of mijn moeder zin hierin heeft :wink: Zal de site in de gaten houden voor informatie.

Plaats reactie