BELANGRIJKE MEDEDELING - FORUM NIET LANGER ACTIEF

Beste leden, bezoekers,

Het aantal bezoekers aan dit forum is de laatste jaren (maanden) drastisch teruggelopen, tot op een punt waar er nauwelijks nog activiteit is, en eventuele nieuwe vragen ook helemaal niet meer beantwoord worden.
Dit is een tendens die helaas wel vaker gezien wordt de laatste jaren, ook op andere fora. Wereldwijd lopen het aantal bezoekers aan fora terug, en worden er steeds minder en minder reacties geplaatst. De opkomst van social media de laatste jaren is hier waarschijnlijk niet vreemd aan, en veel van deze nieuwe media hebben (gedeeltelijk) de functie van de ooit zo populaire "Bulletin Boards" overgenomen.
Ook onze Guppyclub is ondertussen terug te vinden op Facebook, en stelt gebruikers in staat om via die weg met elkaar te communiceren.

We hebben daarom besloten om het forum niet langer actief te (onder)houden. Vanaf heden is het voor nieuwe bezoekers niet langer mogelijk om te registreren, en reeds bestaande gebruikers kunnen geen nieuwe berichten meer plaatsen of reageren op reeds bestaande onderwerpen.

Wel is er besloten om het forum met inhoud in een "read-only" versie online te houden vermits deze toch nog steeds een hele boel informatie bevat dewelke doorheen de jaren is opgebouwd. Lezen kan dus nog, nieuwe dingen toevoegen niet meer.

Mogelijk evolueert het internet in toekomstige jaren weer terug richting Bulletin Boards, forums, .... we zien dan wel wat we doen. En tot dan zou ik zeggen: welkom op onze Guppyclub groep op Facebook!

Stopzetting

Hier kan je over van alles en nog wat praten, gewoon gezellig tooghangen zeg maar!
Plaats reactie
Miljoenenvis
Guppy Wizard
Guppy Wizard

Stopzetting

Bericht door Miljoenenvis » vr dec 12, 2008 20:57

Bij deze moet ik met spijt in het hart meedelen dat ik reeds gestopt ben met het kweken van guppy's .
Ik heb voor mezelf uitgemaakt dat er voor mij op het moment belangrijkere zaken zijn , die prioriteit hebben , bv school .
Het feit dat ik ook niet altijd hier ben ( 1 week bij pa en een week bij ma bij de vissen ) heeft ook parten gespeeld , de vissen werden meer dan normaal ziek doordat ik ze niet optimaal kon verzorgen ( mijn mama kan die verantwoordelijkheid natuurlijk niet op haar nemen ) .

Ik heb alle vissen die normaal gezien voor de tentoonstellingen volgend jaar bedoelt waren , samen in een bakje op mijn kamer gezet , de resterende vissen hebben een goede thuis gevonden in een meter bak van een kennis van mij .

Ik blijf wel nog altijd actief op het forum , zo'n leuke vriendenkring zou ik voor geen goud willen missen .
Ik verheug me al op een van de volgende bijeenkomsten , jammer genoeg kan ik niet bij Dieter ( Tgvke ) aanwezig zijn , maar maak er alvast een leuke dag van .

Vele Groetjes uit het Limburgse aan iedereen en blijf vooral doordoen met jullie hobby zolang het nog kan !

Danilo
Laatst gewijzigd door Miljoenenvis op ma dec 15, 2008 21:22, 2 keer totaal gewijzigd.

°=>° Rondstaart Pink - Moskou °<=°

wood-butcher
Moderator
Moderator
Contacteer:

Re: Stopzetting

Bericht door wood-butcher » zo dec 14, 2008 2:43

Jammer om te horen Danilo.

Zeer begrijpelijk als je in zulke lastige situatie zit.

Grtz.
Guppy Addict

AquaTon
GuppyClubLid
GuppyClubLid

Bericht door AquaTon » zo dec 14, 2008 12:02

Hallo Danilo

Ik vind het ook jammer om te horen, maar het is jou beslissing en jij weet wat het beste is voor jou, maar daarom vind ik het nog steeds jammer voor iedereen hier op het forum

vr gr Ton
DINSDAGAVOND CHATAVOND vanaf 20 UUR...............KOM JE OOK..?????

wouter
GuppyClubLid
GuppyClubLid
Contacteer:

Bericht door wouter » zo dec 14, 2008 17:09

Hallo Danillo,

Wat lees ik hier :shock: !!!
Zeer spijtig maar misschien pak je later de draad weer op.

Groetjes,
Wouter

Miljoenenvis
Guppy Wizard
Guppy Wizard

Bericht door Miljoenenvis » zo dec 14, 2008 17:29

Dat ben ik ook van plan hoor Wouter !! :P

Grtjes , Danilo

°=>° Rondstaart Pink - Moskou °<=°

dazzler
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door dazzler » ma dec 15, 2008 0:03

Tja, ik heb de beslissing vorig jaar ook zelf gemaakt ;) dus ik begrijp je redenen zeker, en ik weet ook dat de interesse er toch inblijft.

PS Maak van "de volgende bijeenkomst van Dennis" maar snel "de volgende bijeenkomst van Dieter (TGVke)" !!!!
2 Things are universal: Hydrogen and Stupidity

Christophe

Bericht door Christophe » ma dec 22, 2008 23:26

Jammer dat je (tijdelijk) stopt, maar een begrijpelijke keuze.

Grtz

Simon
Guppy Master
Guppy Master

Bericht door Simon » di jan 27, 2009 2:17

jammer dat te horen.
maar veel succes verder en leuk dat je actief blijft op het forum :)

Plaats reactie