BELANGRIJKE MEDEDELING - FORUM NIET LANGER ACTIEF

Beste leden, bezoekers,

Het aantal bezoekers aan dit forum is de laatste jaren (maanden) drastisch teruggelopen, tot op een punt waar er nauwelijks nog activiteit is, en eventuele nieuwe vragen ook helemaal niet meer beantwoord worden.
Dit is een tendens die helaas wel vaker gezien wordt de laatste jaren, ook op andere fora. Wereldwijd lopen het aantal bezoekers aan fora terug, en worden er steeds minder en minder reacties geplaatst. De opkomst van social media de laatste jaren is hier waarschijnlijk niet vreemd aan, en veel van deze nieuwe media hebben (gedeeltelijk) de functie van de ooit zo populaire "Bulletin Boards" overgenomen.
Ook onze Guppyclub is ondertussen terug te vinden op Facebook, en stelt gebruikers in staat om via die weg met elkaar te communiceren.

We hebben daarom besloten om het forum niet langer actief te (onder)houden. Vanaf heden is het voor nieuwe bezoekers niet langer mogelijk om te registreren, en reeds bestaande gebruikers kunnen geen nieuwe berichten meer plaatsen of reageren op reeds bestaande onderwerpen.

Wel is er besloten om het forum met inhoud in een "read-only" versie online te houden vermits deze toch nog steeds een hele boel informatie bevat dewelke doorheen de jaren is opgebouwd. Lezen kan dus nog, nieuwe dingen toevoegen niet meer.

Mogelijk evolueert het internet in toekomstige jaren weer terug richting Bulletin Boards, forums, .... we zien dan wel wat we doen. En tot dan zou ik zeggen: welkom op onze Guppyclub groep op Facebook!

krabben?

Alle vragen over aquariums in het algemeen, die niet thuishoren in 1 van de bestaande rubrieken.
Plaats reactie
superwitje

krabben?

Bericht door superwitje » wo apr 27, 2011 11:30

ik wil graag krabben in me aquarium maar ik weet niet of dat kan
ik heb
indische modderkruipers
afrikaanse blauwogen
crystal red garnalen
guppys
dwergklauwkikkers
goeramis

kunnen daar krabben bij zo ja welke?

Babygup
GuppyClubLid
GuppyClubLid

Re: krabben?

Bericht door Babygup » wo apr 27, 2011 18:47

ik zal jou teleur stellen maar in mijn ogen kan er daar geen enkele soort krab bij, of je moet al een kleine soort zoeken
krabben zien we ook niet echt in een aquarium, snap niet waarom je er krabben in wilt.
Maar zoek gerust eens op het net kun je veel vinden,
maar zoek dan wel zeker op zoetwaterkrabben.
------ NIEUW ------
Guppyclub - West, een dochterclub van Guppyclub België
Doel: ook de mensen in het westen van België samenbrengen en helpen

Zie de site: http://guppyclub.be/guppyclubwest

superwitje

Bericht door superwitje » vr apr 29, 2011 21:05

Babygup schreef:ik zal jou teleur stellen maar in mijn ogen kan er daar geen enkele soort krab bij, of je moet al een kleine soort zoeken
krabben zien we ook niet echt in een aquarium, snap niet waarom je er krabben in wilt.
waarom ik krabben wil waar slaat dat op kan ik net zo goed vragen waarom jij een aquarium wil

mcb1996

Bericht door mcb1996 » za apr 30, 2011 8:14

Relax!!!!!
Ik denk niet dat het een goed idee is om bij die vissen krabben te zetten

Babygup
GuppyClubLid
GuppyClubLid

Bericht door Babygup » za apr 30, 2011 18:14

superwitje schreef:
Babygup schreef:ik zal jou teleur stellen maar in mijn ogen kan er daar geen enkele soort krab bij, of je moet al een kleine soort zoeken
waarom ik krabben wil waar slaat dat op kan ik net zo goed vragen waarom jij een aquarium wil
ik zeg niet dat ik niet snap waarom je krabben wil, waarom niet,

maar hou dit niet bij jou guppen of andere vissen die je wil houden, want dan zullen ze minderen,
daarom snap ik dus niet waarom je ER krabben in wilt, in jou aquarium dus.
------ NIEUW ------
Guppyclub - West, een dochterclub van Guppyclub België
Doel: ook de mensen in het westen van België samenbrengen en helpen

Zie de site: http://guppyclub.be/guppyclubwest

Rob
GuppyClubLid
GuppyClubLid
Contacteer:

Bericht door Rob » ma mei 02, 2011 14:04

Of worden hier i.p.v. krabben kreeftjes bedoeld?
Welke er ook niet bij aan te raden zijn.
Robs-fish: Orchid-endlers en Top Blue Sword.

Plaats reactie