BELANGRIJKE MEDEDELING - FORUM NIET LANGER ACTIEF

Beste leden, bezoekers,

Het aantal bezoekers aan dit forum is de laatste jaren (maanden) drastisch teruggelopen, tot op een punt waar er nauwelijks nog activiteit is, en eventuele nieuwe vragen ook helemaal niet meer beantwoord worden.
Dit is een tendens die helaas wel vaker gezien wordt de laatste jaren, ook op andere fora. Wereldwijd lopen het aantal bezoekers aan fora terug, en worden er steeds minder en minder reacties geplaatst. De opkomst van social media de laatste jaren is hier waarschijnlijk niet vreemd aan, en veel van deze nieuwe media hebben (gedeeltelijk) de functie van de ooit zo populaire "Bulletin Boards" overgenomen.
Ook onze Guppyclub is ondertussen terug te vinden op Facebook, en stelt gebruikers in staat om via die weg met elkaar te communiceren.

We hebben daarom besloten om het forum niet langer actief te (onder)houden. Vanaf heden is het voor nieuwe bezoekers niet langer mogelijk om te registreren, en reeds bestaande gebruikers kunnen geen nieuwe berichten meer plaatsen of reageren op reeds bestaande onderwerpen.

Wel is er besloten om het forum met inhoud in een "read-only" versie online te houden vermits deze toch nog steeds een hele boel informatie bevat dewelke doorheen de jaren is opgebouwd. Lezen kan dus nog, nieuwe dingen toevoegen niet meer.

Mogelijk evolueert het internet in toekomstige jaren weer terug richting Bulletin Boards, forums, .... we zien dan wel wat we doen. En tot dan zou ik zeggen: welkom op onze Guppyclub groep op Facebook!

Anetome Helena (Slaketende slak)

Alle vragen over aquariums in het algemeen, die niet thuishoren in 1 van de bestaande rubrieken.
Plaats reactie
annihilator

Anetome Helena (Slaketende slak)

Bericht door annihilator » vr sep 24, 2010 20:17

Weet er iemand waar ik deze slaketende slak ergens kan kopen in het Antwerpse?

Hartje

Re: Anetome Helena (Slaketende slak)

Bericht door Hartje » za sep 25, 2010 14:05

Ik ben eens gaan googelen en dat zijn de slakken die in mijn aquarium kruipen. Enkele maanden geleden heb ik er 2 in een 60cmbak gezet en daar zitten nu geen slakken meer in, dus heb ik ze overgezet naar een 270literbak. Deze week heb ik 5 kleintjes ontdekt in de 60cmbak. Ik heb wel nog andere aqua's, maar toch maak ik me al zorgen dat ze ooit van honger dood gaan. Als jij er geen vindt bij jou in de buurt en als je naar Lommel wil komen dan mag er 1 of 2 hebben. Best even wachten tot ze iets groter zijn denk ik.

Plaats reactie