BELANGRIJKE MEDEDELING - FORUM NIET LANGER ACTIEF

Beste leden, bezoekers,

Het aantal bezoekers aan dit forum is de laatste jaren (maanden) drastisch teruggelopen, tot op een punt waar er nauwelijks nog activiteit is, en eventuele nieuwe vragen ook helemaal niet meer beantwoord worden.
Dit is een tendens die helaas wel vaker gezien wordt de laatste jaren, ook op andere fora. Wereldwijd lopen het aantal bezoekers aan fora terug, en worden er steeds minder en minder reacties geplaatst. De opkomst van social media de laatste jaren is hier waarschijnlijk niet vreemd aan, en veel van deze nieuwe media hebben (gedeeltelijk) de functie van de ooit zo populaire "Bulletin Boards" overgenomen.
Ook onze Guppyclub is ondertussen terug te vinden op Facebook, en stelt gebruikers in staat om via die weg met elkaar te communiceren.

We hebben daarom besloten om het forum niet langer actief te (onder)houden. Vanaf heden is het voor nieuwe bezoekers niet langer mogelijk om te registreren, en reeds bestaande gebruikers kunnen geen nieuwe berichten meer plaatsen of reageren op reeds bestaande onderwerpen.

Wel is er besloten om het forum met inhoud in een "read-only" versie online te houden vermits deze toch nog steeds een hele boel informatie bevat dewelke doorheen de jaren is opgebouwd. Lezen kan dus nog, nieuwe dingen toevoegen niet meer.

Mogelijk evolueert het internet in toekomstige jaren weer terug richting Bulletin Boards, forums, .... we zien dan wel wat we doen. En tot dan zou ik zeggen: welkom op onze Guppyclub groep op Facebook!

siamese tweeling!

Hier kan je foto's plaatsen van jou guppen. Enkel foto's van guppen zijn hier toegelaten!
Plaats reactie
tgvke
GuppyClubLid
GuppyClubLid
Contacteer:

siamese tweeling!

Bericht door tgvke » di aug 30, 2011 0:50

Hallo guppyvrienden.

op 30 augstus zijn er een paar nieuwe guppy's geboren,
"Wat hier wel al eens meer gebeurd" :twisted:
Maar tot mijn grote verbazing zag ik dit,

Afbeelding
Afbeelding

Een siamese tweeling!

m,v,g
TGV'ke
-bovenzwaard filigraan Grijs
-bovenzwaard filigraan blond
-bovenzwaard filigraan goud
-bovenzwaard filigraan crème

mcb1996

Re: siamese tweeling!

Bericht door mcb1996 » di aug 30, 2011 10:13

Heeey,
Dat ziet er inderdaad heel apart uit!!!
Hou je ze of breng je ze naar de viswinkel??
Groeten,
mcb1996

Miljoenenvis
Guppy Wizard
Guppy Wizard

Bericht door Miljoenenvis » di aug 30, 2011 23:14

een paartje rondstaart wildgrijs moskou rood dat ik op de tentoonstelling gekocht heb had een heel deel jongen , en daar zaten er 2 bij 8)

°=>° Rondstaart Pink - Moskou °<=°

hansm
Guppy Apprentice
Guppy Apprentice

Bericht door hansm » wo aug 31, 2011 12:52

Heb het nog niet gehad zo'n siamese tweeling, maar ik dacht dat dat mischien ongewenst was in de kweek en dat deze
geeutaniseerd werden ?

Plaats reactie