BELANGRIJKE MEDEDELING - FORUM NIET LANGER ACTIEF

Beste leden, bezoekers,

Het aantal bezoekers aan dit forum is de laatste jaren (maanden) drastisch teruggelopen, tot op een punt waar er nauwelijks nog activiteit is, en eventuele nieuwe vragen ook helemaal niet meer beantwoord worden.
Dit is een tendens die helaas wel vaker gezien wordt de laatste jaren, ook op andere fora. Wereldwijd lopen het aantal bezoekers aan fora terug, en worden er steeds minder en minder reacties geplaatst. De opkomst van social media de laatste jaren is hier waarschijnlijk niet vreemd aan, en veel van deze nieuwe media hebben (gedeeltelijk) de functie van de ooit zo populaire "Bulletin Boards" overgenomen.
Ook onze Guppyclub is ondertussen terug te vinden op Facebook, en stelt gebruikers in staat om via die weg met elkaar te communiceren.

We hebben daarom besloten om het forum niet langer actief te (onder)houden. Vanaf heden is het voor nieuwe bezoekers niet langer mogelijk om te registreren, en reeds bestaande gebruikers kunnen geen nieuwe berichten meer plaatsen of reageren op reeds bestaande onderwerpen.

Wel is er besloten om het forum met inhoud in een "read-only" versie online te houden vermits deze toch nog steeds een hele boel informatie bevat dewelke doorheen de jaren is opgebouwd. Lezen kan dus nog, nieuwe dingen toevoegen niet meer.

Mogelijk evolueert het internet in toekomstige jaren weer terug richting Bulletin Boards, forums, .... we zien dan wel wat we doen. En tot dan zou ik zeggen: welkom op onze Guppyclub groep op Facebook!

Natasja's stellingen + aquariums en een paar gup stammen

Hier kan je foto's plaatsen van jou guppen. Enkel foto's van guppen zijn hier toegelaten!
Plaats reactie
Natasja

Natasja's stellingen + aquariums en een paar gup stammen

Bericht door Natasja » ma aug 03, 2009 10:06

Hier een paar van mijn guppenstammen en me stellingen met aqua's
Ik had mij vergist in het aantal dit omdat ik het eerst inschatte maar het zijn er 115 aquariums.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

p.s de mannen hun rug en staart vinnen zijn geknipt zodat ze snel kunnen zwemmen en dus ook bevruchten

groetjes Natasja
Laatst gewijzigd door Natasja op ma aug 03, 2009 18:43, 3 keer totaal gewijzigd.

Natasja

Mijn uitleg bij mijn foto's

Bericht door Natasja » ma aug 03, 2009 10:14

1e gupman is moscow met rode vinnen,
2e gupmannen zijn : galaxy rood en geel en metalic wit met gele vinnen allemaal rondstaart.
3e gupman is: moscow groen.
4e gupman is: moscow groen maar in sommige gevallen dus ook blauw het is net hoe het licht erop valt.
5e foto zijn mijn gupvrouwen voor de moscow blauw en groen,
6e is mijn moscow blauw

en de rest zijn mijn stellingen
zeg gerust maar wat jullie er van vinden
by the way heb het een tijdje alleen in stand gehouden de guppen omdat ik zwanger was toen ben ik overgegaan op killi's omdat die minder verzorging nodig hadden en die ook mooi zijn en nu doe ik beide soorten en geniet er enorm van :D

lukas lve aqua

Re: Natasja's stellingen + aquariums en een paar gup stammen

Bericht door lukas lve aqua » ma aug 03, 2009 22:23

waaaaaaaaaaaaaaw zoveel aquariums!!!!!

verkoop je je guppen an winkels?

Natasja

Bericht door Natasja » di aug 04, 2009 9:48

nee me overschotten worden opgehaald door de groothandel daarna = daarnaast hebben me man en ik ook nog een kleine 80 killi soorten in ons waarvan ook nog net ontdekte
Laatst gewijzigd door Natasja op vr aug 07, 2009 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Rob
GuppyClubLid
GuppyClubLid
Contacteer:

Bericht door Rob » di aug 04, 2009 9:54

Je bent er maar druk mee. :)
Als je naar winkels moest verkopen of aan particulieren, kwam je erg veel tijd te kort.

Groetjes, Rob.
Robs-fish: Orchid-endlers en Top Blue Sword.

Natasja

Bericht door Natasja » di aug 04, 2009 10:32

wel druk ja maar heb er enorm veel plezier erin :D :D :D :D :D :D
Guppen en killi's zijn zulke mooie vissen :D :oops:
Laatst gewijzigd door Natasja op vr aug 07, 2009 12:19, 2 keer totaal gewijzigd.

wood-butcher
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door wood-butcher » do aug 06, 2009 21:34

Toppic opgesplitst.

Knippen van de staarten

Grtz.
Guppy Addict

Plaats reactie