BELANGRIJKE MEDEDELING - FORUM NIET LANGER ACTIEF

Beste leden, bezoekers,

Het aantal bezoekers aan dit forum is de laatste jaren (maanden) drastisch teruggelopen, tot op een punt waar er nauwelijks nog activiteit is, en eventuele nieuwe vragen ook helemaal niet meer beantwoord worden.
Dit is een tendens die helaas wel vaker gezien wordt de laatste jaren, ook op andere fora. Wereldwijd lopen het aantal bezoekers aan fora terug, en worden er steeds minder en minder reacties geplaatst. De opkomst van social media de laatste jaren is hier waarschijnlijk niet vreemd aan, en veel van deze nieuwe media hebben (gedeeltelijk) de functie van de ooit zo populaire "Bulletin Boards" overgenomen.
Ook onze Guppyclub is ondertussen terug te vinden op Facebook, en stelt gebruikers in staat om via die weg met elkaar te communiceren.

We hebben daarom besloten om het forum niet langer actief te (onder)houden. Vanaf heden is het voor nieuwe bezoekers niet langer mogelijk om te registreren, en reeds bestaande gebruikers kunnen geen nieuwe berichten meer plaatsen of reageren op reeds bestaande onderwerpen.

Wel is er besloten om het forum met inhoud in een "read-only" versie online te houden vermits deze toch nog steeds een hele boel informatie bevat dewelke doorheen de jaren is opgebouwd. Lezen kan dus nog, nieuwe dingen toevoegen niet meer.

Mogelijk evolueert het internet in toekomstige jaren weer terug richting Bulletin Boards, forums, .... we zien dan wel wat we doen. En tot dan zou ik zeggen: welkom op onze Guppyclub groep op Facebook!

Mijn guppy manneke

Hier kan je foto's plaatsen van jou guppen. Enkel foto's van guppen zijn hier toegelaten!
Plaats reactie
Chelseaaa

Mijn guppy manneke

Bericht door Chelseaaa » vr jul 03, 2009 12:06

Hallo,
ik heb 1 guppy manneke en 3 wijfjes.
mijn guppy manneke;
Afbeelding 348.jpg
Guppy manneke en 1 meisje
(292.57 KiB) 60 keer gedownload
Bijlagen
Afbeelding 349.jpg
Guppy mannetje
(289.34 KiB) 46 keer gedownload

keezzz

Re: Mijn guppy manneke

Bericht door keezzz » vr jul 03, 2009 13:10

sorry maar dit is tog egt een vroutje hoor
maar wel mooi
mvg kees

d_jansen01
Guppy Bachelor
Guppy Bachelor

Bericht door d_jansen01 » vr jul 03, 2009 13:13

idd dit lijkt mij ook een vrouwtje .
als ik het goed gezien heb zie je de zwangerschapvlek ook wel

maar zoals gezegd wel mooie :D

dazzler
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door dazzler » vr jul 03, 2009 15:53

Ik zie inderdaad nergens een mannetje op jou foto's. Het zijn allemaal vrouwtjes!
2 Things are universal: Hydrogen and Stupidity

Chelseaaa

Bericht door Chelseaaa » za jul 04, 2009 21:17

Ok bedankt :D

Chelseaaa

Bericht door Chelseaaa » do jul 09, 2009 22:08

Die guppy is nu gestorven...
Maar ik heb weer nieuwe,
en het zijn nog mooie ook !

Plaats reactie